مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 17:452021-11-29حوادث

دستگیری 2 قاچاقچی اسلحه در نجف آباد 


فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2 قاچاقچی اسلحه و مهمات در عملیات مشترک پلیس شهرستان های نجف آباد و شاهین شهر خبر داد و گفت: از این افراد 8قبضه اسلحه وینچستر که در خودروی حمل تره بار جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

- سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در تداوم طرح های امنیت بخش پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان های نجفدآباد و شاهین شهر، پس از اطلاع از فعالیت فردی در زمینه قاچاق اسلحه غیرمجاز از استان های جنوبی به مرکز کشور، با آغاز تحقیقات نامحسوس، سرانجام زمانی که این قاچاقچیان در حال برنامه ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح بودند، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

گوهری آرانی خاطرنشان کرد: در مراقبت های پلیسی مشخص شد که این افراد در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان های جنوبی کشور به استان اصفهان هستند که بلافاصله با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی افزود: سرانجام طی یک عملیات، 2 نفر متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان و در پوشش حمل تره بار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نجف آباد در حال تردد بودند، دستگیر و در بازرسی از زیر بار خودرو، تعداد 8 قبضه اسلحه شورشی وینچستر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 قاچاقچی اسلحه در نجف آباد 

دستگیری 2 قاچاقچی اسلحه در نجف آباد